The end - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu The end - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu

The end

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

30 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Zo dan, 4 weken voorbij gevlogen en toch ook weer niet. Het was heerlijk en we hebben genoten. Bali is compleet anders dan Java, niet te vergelijken. Meer vakantiegevoel, maar ook heel toeristisch en duur. Excursies in dollars, dus dan weet je het wel :-)

Over 4 uur vliegen we van Bali naar Java waar we 4 uur moeten wachten en dan in een ruk door naar Amsterdam. Gelukkig niet naar Belgie of Duitsland zoals vorig jaar, haha.
Rond 8.00 zaterdagochtend zijn we thuis. Lekker, altijd fijn naar je eigen huis.

Mam, superbedankt voor de goede zorgen, het oppassen op huis en Noa!!!!
En pa/ma alvast bedankt voor het ons oppikken morgenochtend in alle vroegte (maar niet zo vroeg als Mike en Lydia!)....

Hopelijk hebben we wat minder regen in Rijswijk. We hebber erg veel regen gehad hier, zeker een week. Niet de hele dag, maar meer dan genoeg en ook echt enorme tropische buien. 1 plu was niet genoeg kan ik je zeggen, haha.

Emily en Yoer hebben net het laatste plonsje in het zwembad gemaakt toen ik mijn rugzak aan het inpakken was. En ja, alles kan prima mee terug. Geen grote tuinmeubels, mooie stenen Boedha's en mooie grote parasolletjes gekocht. We hadden best een container kunnen vullen :-)

Nu dus nog even in het internetcafe, alweer een week niet geschreven. Jammer, kwam er echt niet van en de hotels hebben allemaal geen computers, wel wifi. Dus de volgende wens is een minilaptop, dat biedt uitkomst!

Ik hoop dat de terugvlucht voorspoedig zal zijn. We vliegen in elk geval de avond, dus kunnen we Emily laten slapen. Het luchtbedje en katoenen lakenzakje zijn mee, dat werkt prima. Wij zijn zelfs jaloers op haar bedje.

Tot mijn verjaardag op zaterdag 7 augustus (vanaf 13.00 uur) of anders tot snel.

Veel liefs van de hele familie,

Yoeri, Debby en Emily

• 30 Juli 2010 - 08:09

Trudi:

Wouw!
    Ja, eind in zicht.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Maar ik ben blij dat jullie weer naar huis komen; ik vind 4 weken toch wel erg lang hoor!

Liefs, knuffel en tot morgen, oma-mam-Trudi

• 02 Augustus 2010 - 09:19

Leonie:

Welkom thuis! En Yoeri... zit je boven de 1000 foto's?? haha, mooi land hè!

• 02 Augustus 2010 - 13:25

Yoeri:

Ja onder de 1000, 968 geloof ik. Kom je ze kijken :)