Bijna naar huis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu Bijna naar huis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

29 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen ontbeten en besloten een wat groter winkelcentrum op te zoeken. Dat hadden ze in Kuta, dus wij met de taxi erheen. Het was inderdaad groot en lekker koel. Yoer nog 2 shirts gekocht en ik wat leuke haarspeldjes voor Emily. Verder veel westerse prijzen.

Helaas hadden ze geen speelafdeling met leuke dingen voor Emily. Hadden we wel een beetje op gehoopt. Een ballenbad, klimdingen, caroussel of zo. Dan maar een ijsje!

We zijn eerst bij de Dunkin Donuts gaan zitten met een hele grote shake en een grote doos minidonuts, we zijn een heel eind gekomen. En erna was ik misselijk, haha.

Met de taxi weer terug om af te koelen in het zwembad, het was benauwd. Het was druk bij het zwembadje, gelukkig nog 1 bed. Emily vind het geweldig, en springt met haar bandjes steeds zelf het zwembad in en klimt en klautert in en uit. Maar toen ze dat zonder bandjes probeerde, waarschuwden we haar. Ze was een klein beetje eigenwijs en nam een klein sprongetje in het water zonder bandjes. We stonden ernaast, maar met grote ogen en proestend kwam ze weer boven. Volgens mij begreep ze de boodschap :-)

Na het zwemmen douchen en aankleden en nog even shoppen. Daarna bij de zoveelste Italiaan gaan eten. Ons laatste diner buiten in het donker bij kaarslicht, heel romantisch. Het was ook afgeladen met mensen. Emily was moe. We hebben er gelukkig nog een soep met brood in kunnen krijgen. Jammer was wel dat ze direct haar nieuwe jurk onder kliederde, mmmmm. Lekker gegeten, maar te veel, haha.

We konden allebei geen pap meer zeggen en zijn naar het huisje teruggegaan en met zijn allen om 9.30 gaan slapen. ik had nog willen ontsnappen naar het internetcafe, maar te moe. Ach daar is het ook vakantie voor.

ZZZZZZZZZZZZZZ