Nog 2,5 maand en dan vliegen we al naar Indonesie! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Emily - WaarBenJij.nu Nog 2,5 maand en dan vliegen we al naar Indonesie! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Emily - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 maand en dan vliegen we al naar Indonesie!

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

22 April 2010 | Nederland, Rijswijk

Gaan we dit jaar weer? Of toch niet?
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. WE GAAN! En dit jaar naar Indonesie. Ik ga terug na 20 jaar!
En nu met mijn hele gezin.
We inentingen zijn al lang gehaald, de paklijstjes worden voorzichtig opgedoken en het reisschema krijgt een klein beetje vorm. Volgens mij bestaan er alleen geen inentingen tegen de reiskriebels :-)

• 22 April 2010 - 19:27

Tamara:

He, grappig dat jullie weer naar Azie gaan! Heel veel plezier in Indonesie, Emily zal daar wel weer heel veel aandacht krijgen van al die lieve mensen! Zelf vertrek ik 10 juli naar china, dus dit jaar zal ik jullie niet tegenkomen ;-)

Groeten, Tamara (Cameron Highlands)

• 26 April 2010 - 09:24

Femke:

Hee wat gaaf dat jullie weer een verre reis gaan maken. Veel plezier met de voorpret!

• 18 Juni 2010 - 09:19

Mariette:

Jullie hebben 't echt te pakken...het reisvirus. Heerlijk ook dat het zo gemakkelijk gaat met Emily. Wij vertrekken op 22 juli...Leuk om elkaars verhalen en belevenissen te horen op onze Xacta borrel!
    kussss