Uh, nog maar 11 dagen en dan ...zijn we weg!!!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Emily - WaarBenJij.nu Uh, nog maar 11 dagen en dan ...zijn we weg!!!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Emily - WaarBenJij.nu

Uh, nog maar 11 dagen en dan ...zijn we weg!!!!

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

21 Juni 2010 | Nederland, Rijswijk

Ik weet dat ik een vreselijke organisatietante ben, maar dit jaar heb ik echt nauwelijks iets voorbereid voor onze vakantie. Geen pagina's vol met tips en reisschema's en 10 verschillende paklijstjes. Het is er gewoon niet van gekomen. En dat voelt aan de ene kant als jammer, maar aan de andere kant ook weer als een nieuwe uitdaging. We laten alles maar gewoon heerlijk op ons afkomen. Hoe dan ook, we gaan toch. Nog uren genoeg tijdens de vlucht om de reisgidsen te bestuderen :-). En alles wat we vergeten mee te nemen, kunnen we vast ook in Indonesie kopen.....
De planning is dus 2 weken Java en 2 weken Bali. Aangename verrassing was dat Yoers ouders ook naar Bali gaan en wij elkaar daar dus ontmoeten! Hoe leuk! Emily zal het geweldig vinden om een week met opa en oma vakantie te vieren. En pa en ma, misschien mogen we Emily nog wel een middag uitbesteden bij jullie, zodat we nog een activiteit kunnen doen die met haar onmoglijk is (leuke rafttocht oid). We zijn toe aan vakantie (wie niet als je bijna gaat).
Toen ik in 1991 naar Indonesie ben geweest met scouting, hebben we een leuk Indonesisch liedje geleerd. Ik probeer het Emily te leren, maar ze vind er nog weinig aan helaas, haha. Zou toch geweldig zijn, zo'n kleine blonde draak die een half Indonesisch liedje kan zingen!
Het aftellen is begonnen.....

• 22 Juni 2010 - 05:05

Vero:

laitrum laitrum laitrum lalala.....(x3)
    burung kaka tua.

Dat moet toch voor kinderen leuk klinken zou je zeggen!

• 22 Juni 2010 - 06:53

Viool:

burung kaka tua, mentolk di sheng ri la

of die andere van dat ouwe vrouwtje...kom er even niet op.

• 22 Juni 2010 - 08:31

Marianne:

Wauw jongens.. is het echt nog maar 11 dagen? Heerlijk aftellen dus en Debsel: lekker loslaten die handel.. hahaha. Ik weet dat dat moeilijk kan zijn :-)

Hier alles wel prima. Full-time aan de klus en iedere dag zoveel vooruitgang! niet normaal. spreek je snel na je reis voor een bezoekje aan Breda ok?

Dikke kus aan die lieve vent en dat schatje van je! x Mar

• 22 Juni 2010 - 19:19

Emily :

Ik vind het nu al leuk al jullie reacties, haha!
    Kom helemaal in de stemming.