Verhuizen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

20 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Vandaag was onze laatste heerlijke dag met Yoers ouders in het Mercure hotel in Sanur. Ik heb me eindelijk eens een uur laten masseren door een oude dame onder de bomen aan het strand, he vervelend haha heerlijk!
En verder nog gebruind aan het strand en het zwembad. Emily geniet zo van de zee. Ze stond aan de zee met Yoers moeder en zei " niemand kan me weghalen hoor hier, ik ga niet mee".

De spullen weer in de rugzak gepast en gemeten en wat dingen aan Yoers ouders mee mogen geven :-)

We hebben net met zijn allen in de fishspa gezeten, zo'n groot aquarium met allerlei in dit geval kleine visjes die de dode huicellen van je voeten en benen knabbelen arghhh. Maar heerlijk! En nu lekker wat eten
We gaan zo naar Ubud, geen idee nog waar we slapen, zien we straks wel
We genieten

  • 20 Juli 2010 - 14:16

    Viool:

    Zooooo, wat een enorm verslag.
    Maar wel onwijs leuk dat jullie zo genieten. Yoer ook van het kitesurfen:-)
    Wil het bierbuikje niet mee op de woeste golven? Volgende keer natuurlijk wel de blitzzz maken in Biaritzzz omdat hij nu stikum geoefend heeft en uren heeft gemaakt onder de vlieger.

    En oja...de Hartbeat is inmiddels ook weer terug in Nederland.

    Veel plezier nog.
    xxx

  • 20 Juli 2010 - 17:06

    Trudi En Noa:

    op 20 juli krijgen we het reisverslag van 20 juni.... ja ja, ik snap het, jullie willen gewoon nog een maand langer wegblijven!
    Mooi niet!

    Ik zoek nog een leuk land om met vakantie naar toe te gaan.
    Is Indonesie ook goed te doen voor mij?

    liefs, Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Emily

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 28365

Voorgaande reizen:

30 April 2018 - 14 Mei 2018

Op pad

11 Juli 2011 - 26 Juli 2011

Mexico, zon, zee en burrito 's

02 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Azie, here we come again!

08 Juli 2009 - 06 Augustus 2009

Horen, Zien en Reizen! Maleisie 2009

Landen bezocht: