Relaxed ! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu Relaxed ! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Emily - WaarBenJij.nu

Relaxed !

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

15 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen lekker een beetje uitgeslapen, dat was ook erg nodig. We zagen vanmorgen ook pas hoe het park van het hotel eruit zag. Leuk, het is kleinschalig, heeft een mooie, tropische tuin om een klein zwembad en restaurant. Een leuke plek. Lekker rustig ontbeten en besloten om toch nog een nacht te blijven ondanks de dure kamer. Een beetje rust in de tent! Emily kon ook niet wachten om het zwembad in te duiken. Dus we hebben Yoers ouders gevraagd of ze naar ons wilden komen.
Toen we lekker in het zwembad lagen kwamen opa Ron en oma Marijke. Wat leuk en idioot om elkaar zo ver van huis te zien! Erg leuk en gezellig. De hele dag eigenlijk in en om het zwembad gezeten met een drankje. Emily heeft met Yoer nog lekker een slaapje gedaan. Toen zij waren uitgeslapen zijn we met zijn allen in de taxi gestapt naar het hotel van Yoers ouders. Even kijken hoe mooi het was. Wij hebben via de toerist office van het vliegveld het voor elkaar gekregen om vanaf morgen 4 nachten te slapen in het Mercure. Maar je wilt werkelijk niet weten hoe louche het in elkaar steekt. wij hadden zelf gebeld naar Mercure en ze hadden geen plaats. Yoers pa had het vanmorgen nog gevraagd en geen plaats. En via het toeristoffice wel voor een godsvermogen. We zijn op vakantie, dus niet teveel over nadenken, maar het is te idioot. Het is wel een heerlijk oord, met zwembad direct aan een fijn strand.
We zijn daarna met elkaar langs alle leuke stalletjes gelopen en bij de Italiaan (echt een topper!!) uit eten geweest. We moesten gewoon nog een kwartier wachten, zo populair was ie. Emily kreeg een grote bubblegum/aardbeienmilkshake!!! Bofferd. Ik heb er echt zalige tonijnmoot gegeten, mmmmmm. Emily zelfs nog een ijs als toet, dus meer dan voldoende ijs gekregen.

Bali is echt zo compleet anders dan Java. Het is natuurlijk ook geen moslim eiland. Er heerst een relaxte, fijne sfeer, bijna sereen en mystiek. Echt zeer op het toerisme gericht, maar alles is leuk en mooi. De folders met excursies zijn ook standaard in dollarprijzen, dan weet je het wel.... Maar echt genoeg leuks te doen en zien.

We lagen weer laat op bed, het was een fijne, relaxte dag.

• 16 Juli 2010 - 14:20

Monique:

Ha Deb, Yoer & Emily!

Wij zijn net terug van vakantie en lees net alle verslagen. Top om te lezen en zo 'mee te reizen'. Geniet ervan!
    Bedankt voor de Tom, goed gebruik van kunnen maken.

Liefs,
    Monique

• 18 Juli 2010 - 20:16

Trudi En Noa:

Hallo lieverds; zomaar een berichtje om jullie te laten weten dat hier alles goed gaat.

Het is wel stil zonder jullie!

Knuffel van mij, lik van Noa.

• 22 Juli 2010 - 07:31

Helma:

Hoi Deb, ik heb je verslagen gelezen hoor! Bali klinkt mij wel goed in de oren...luxe hotel enzo haha.
    Wat gaat het snel zo'n vakantie zeg. Hier is alles goed. Vandaag lekker het kantoor ruimen zodat we er 9 augustus weer netjes bij zitten. We zijn dus inderdaad 2 weken dicht.
    Geniet er nog even lekker van en ik zie je snel weer. XX Helms