Een klein kinkje in de kabel - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Emily - WaarBenJij.nu Een klein kinkje in de kabel - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Emily - WaarBenJij.nu

Een klein kinkje in de kabel

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

01 Juli 2010 | Nederland, Rijswijk

Het is best hectisch zo voor een grote reis. Eigenlijk veels te druk, nog een enorme waslijst To Do en dan nog veel dingen ertussendoor. Gisteren mijn laatste werkdag, vandaag die van Yoer. Gisterenmiddag heeft Emily helaas voor de 2e keer haar arm uit de kom gehad. Zo zielig. Het gebeurt ook voor je er erg in hebt. Ze speelde lekker bij tante Lydia en het ging mis. Dus naar het ziekenhuis, arm recht gezet, ze bleef te veel pijn houden, toch maar foto's gemaakt, niets op te zien, dus naar huis. Gisterenavond vertrouwde we het toch niet. Ze gebruikte haar arm niet, veel huilen en pijn. Vorige keer was het echt over na het zetten en speelde ze direct weer met blokken! Dus gisteravond rond 22.00 weer bij de eerste hulp. Ze was doodop en wij met haar. Weer foto's gemaakt en de arts vond het lastig iets te zien. Hij wilde vandaag in het ochtendoverleg met de andere artsen het bespreken en vanmorgen zijn we daarom weer terug geweest voor de uitslag. Emily heeft slecht geslapen vanacht. Er is waarschijnlijk een flintertje van haar bot en ze heeft gewoon meer pijn en is bang haar arm te gebruiken. Gelukkig geen gips of andere enge dingen. We gaan dus niet annuleren. Maar echt leuk is anders. Ze heeft er gewoon veel pijn aan, gebruikt hem nauwelijks en heeft veel aandacht nodig. Dat wordt een lange vlucht vrees ik. Help ons hopen dat het meevalt! Straks maar eens daadwerkelijk de rugtassen inpakken en wegen! Voorlopig Emily een beetje bezig houden en wat opruimen en schoonmaken. Hoe dan ook, het is vakantie!

  • 01 Juli 2010 - 12:44

    Viool:

    Nou, nou, wat een verhaal. Zielig voor Ems, vervelend voor jullie nu zo vlak voor vertrek en onzeker voor hoe het gaat lopen met dat flintertje in Indonesië.

    Goede reisverzekering afgesloten??!! Voor 't geval ze daar ook gecontroleerd moet worden als het echt niet over gaat.

    Jullie staan er in ieder geval goed voor. Ik zal vanavond m'n geurspoor achterlaten op Schiphol,'m'n 'I was here'opkalken. En die fles champagne laat ik voor jullie koud zetten in de oesterbar;-)) Dan komt het allemaal goed!

    Hele goede vlucht! Geniet ervan en van elkaar. Ik wordt weer een trouwe volger van jullie reisverhalen.

    Dikke kus, Viool


  • 01 Juli 2010 - 12:48

    Viool:

    Natuurlijk...ik wordt met dt... Tsssss. Communicatie zeker :-)

  • 01 Juli 2010 - 13:59

    Vero:

    wat een verhaal, kan erg pijnlijk zijn, heb ik ook een keer bij mijn knie gehad. ik zal voor jullie duimen. Dikke knuffel voor emily en veel plezier en lekker genieten met zijn allen. knuf Vero,

  • 01 Juli 2010 - 21:29

    Mam Trudi:

    Lieve Deb, Yoer en Emily. Nog een paar uurtjes, en dan vertrekken jullie. Dit keer hele andere voorbereidingen dan jullie normaal doen, maar ach, laat het maar over je heen komen. Wel vervelend van die arm van Emily, hoop echt dat ze de komende weken (en jaren)er geen last meer van heeft.

    Debby terug na 20 jaar. Dat is niet niks. Ook bij mij komen er herinneringen naar boven van jouw reis naar Indonesie en Korea. 15 jaar was je, je vierde daar jouw 16e verjaardag! we hebben met alle familie-leden, vrienden en kennissen een schrift voor je gemaakt dat je pas in het vliegtuig mocht lezen. Als ik het goed heb, zat er onder andere een telefoonnummer bij van de pizzeria, voor als het eten daar niet te eten zou zijn. Allemaal wijzen raadgevingen, prachtige verhalen en succeswensen en zelfs een condoom.... je weet nooit wanneer het gaat regenen, niet waar?
    En op Schiphol stond ook Yoeri om je uit te zwaaien. Ik heb me altijd afgevraagd of jullie toen al wat hadden....
    Voor dit moment wens ik jullie een goede vlucht, erg veel plezier en ik hoop dat je een beetje terug vindt, wat je daar 20 jaar geleden gevonden hebt. En dat je het aan Yoeri en Emily kan laten zien. Dag lieverds, dikke knuffel aan Em, kus voor jullie. Trudi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Emily

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 28358

Voorgaande reizen:

30 April 2018 - 14 Mei 2018

Op pad

11 Juli 2011 - 26 Juli 2011

Mexico, zon, zee en burrito 's

02 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Azie, here we come again!

08 Juli 2009 - 06 Augustus 2009

Horen, Zien en Reizen! Maleisie 2009

Landen bezocht: