Lekker rustig - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Emily - WaarBenJij.nu Lekker rustig - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Emily - WaarBenJij.nu

Lekker rustig

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

18 Juli 2009 | Maleisië, Cameron Highlands

Op mijn 0622 nummer ben ik niet meer te bereiken. Wel zo rustig nu ik mijn telefoon 'vergeten' ben in het busje vanuit de Cameron Highlands. Natuurlijk ook nog echt leuk nieuws, er staan een paar foto's online!

http://picasaweb.google.com/Yoeri.Debby/Maleisie02?authkey=Gv1sRgCJDp_8yR76vZ5AE&feat=directlink

  • 18 Juli 2009 - 13:44

    Tamara:

    Wat leuk! Jullie waren inderdaad het leuke Nederlandse stel waarover ik schreef, haha! Misschien treffen we elkaar nog op de Perhentians, ook al zit ik op Besar. Kan ik horen hoe de treinreis was!! Als ik jullie niet zie in elk geval veel plezier, maar dat gaat ongetwijfeld lukken!!

  • 18 Juli 2009 - 17:32

    Loek:

    hallo vakantiegangers.
    heel leuk al die verhalen over jullie vakantie.
    ik ben iedere keer weer benieuwt wat je vandaag weer mee maakt.
    nu vandaag eindelijk de foto,s.
    samen met je reisverslag heb ik het idee er een klein beetje bij te zijn.
    de foto,s zijn heel erg leuk,zeker ook van emily.
    ik kijk uit naar het volgende verslag.
    groetjes...loek.....

  • 18 Juli 2009 - 20:40

    Karin:

    Prachtige foto's. Jeetje wat een mooie ervaring moet dit toch zijn. Geniet er van, wij genieten van de verhalen. Dikke kus

  • 18 Juli 2009 - 21:13

    Vivian:

    Wat leuk om jullie in actie te zien op de foto´s. En Emily man, wat is ze groot en lang opeens. En die krullen! Je kan duidelijk zijn dat ze geniet. En jullie ook.
    Hier belooft het een weekje mooi weer te worden, dus daar hopen we dan maar op!
    x

  • 19 Juli 2009 - 09:56

    Rob Bijleveldt:

    Hoi,

    Heerlijk al die vakantie verhalen. Kennissen van ons zitten nu in Canada en beleven daar ook avonturen. Hij is daar tijdelijk skileraar en zij masseuse. Ikzelf moet me behelpen met ritjes op de vrachtwagen.
    Erg gaaf trouwens. Volgens Trudi kom ik iedere keer met pretoogjes thuis. Ook na een werkdag van 14 uur.
    Hier gaat ook van alles met mij gebeuren maar dat horen of lezen jullie wel.

    Heel veel plezier en vooral geniet van alles.

    Rob

  • 19 Juli 2009 - 12:03

    Trees:

    hallo vakantiegangers.
    Ik heb jullie foto's bekeken, echt geweldig.
    Zeker die vlinders, hebben we ook op bali gezien. Je vraagt je af hoe zoiets bestaat, de kleuren en vormen.
    Over 3 maanden gaan we voor het eerst back-packen (Chiel en ik)in Cambodja en laos, dus ik ben heel benieuwd hoe jullie reizen en zo, kan ik iets van leren.
    Ik blijf jullie volgen
    groetjes Trees

  • 19 Juli 2009 - 17:46

    Helma:

    Ha Deb, ik had je nog een sms gestuurd omdat ik vrijdagnacht om 4.30 uur werd gebeld op mijn zakelijke nummer door jullie nummer. Ik hoorde op de voicemail Engels praten maar ik kon het niet volgen. Ries dacht dat hij jouw stem hoorde. Vandaar ik even je nummer controleren en ja hoor....jullie waren het. Ik had dus nog even een berichtje gestuurd maar misschien had je de telefoon toen al niet meer?

  • 19 Juli 2009 - 19:04

    Aad:

    geweldig de foto's
    veel plezier nog
    groetjes van ons

  • 19 Juli 2009 - 21:06

    Ouders Rob,:

    Lieve mensen,
    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie.
    Emmilie,is een plaatje om te zien.
    We genieten van jullie.
    Nog veel plezier.
    Groetjes.

  • 21 Juli 2009 - 10:12

    Ron:

    Lieverds,wij zijn blij met de mail en de foto's
    Gisteren ging de wasmachine kapot,gauw een nieuwe gekocht en met mike opgehaald en geplaats in een klein uurtje was alles weer voor elkaar.Morgen ( woensdag) gaan we voor 4 dagen na Vilsteren. Een hotel besproken dan kunnen we vandaar naar zowel JUDITH ALS THEA op de fiets.Zaterdag zijn we dan weer thuis. Groetjes van Mij en Mama.

  • 21 Juli 2009 - 19:50

    Rem En Es:

    Wat is dat toch leuk dat reizen. Het komt weer helemaal terug... enige vorm van jaloezie is er wel dus. We herkennen heel veel dingen maar telefoon vergeten, sleutel in de zak... nee wij waren heeeel goed voorbereid (not).

    Klinkt allemaal erg goed, leuk dat het zo geweldig gaat met die kleine (nee niet Yoer).

    We gaan weer sparen!

    Veel plezier nog, we lezen de avonturen snel weer.

    R and E

  • 21 Juli 2009 - 22:23

    Mark:

    Hallo reizigers! Nu we eindelijk de spulletje in Scheveningen een beetje op orde hebben en het draadloos netwerk van de buurman hebben gekraakt is het de hoogste tijd om te kijken hoe jullie het hebben daar! Gave foto's en bijzondere belevenissen, ik ben zeer jaloers! Heel veel plezier daar en geniet ervan! Gr. Mark & Cléo

  • 23 Juli 2009 - 08:24

    Lydia:

    Wat leuk de foto's te zien...zo lijkt de afstand niet zo groot !
    Geniet maar lekker daar want hier is het soms heel warm maar ook veel regenbuien.
    Cliff en Sterre genieten wel van hun vakantie...veeeel ijsjes en laat naar bed en veel leuke dingen doen.
    Kusjes voor Emily en de groetjes van ons.

    Doeiiii van Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emily

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 28357

Voorgaande reizen:

30 April 2018 - 14 Mei 2018

Op pad

11 Juli 2011 - 26 Juli 2011

Mexico, zon, zee en burrito 's

02 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Azie, here we come again!

08 Juli 2009 - 06 Augustus 2009

Horen, Zien en Reizen! Maleisie 2009

Landen bezocht: