Perhentian Island - Kecil - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Emily - WaarBenJij.nu Perhentian Island - Kecil - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Emily - WaarBenJij.nu

Perhentian Island - Kecil

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

22 Juli 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

He, heerlijk wakker geworden in een schone kamer met airco, geen beestjes en werkend sanitair! Hoera! Lekker geslapen. Spullen gepakt en naar de Zwitsers gewandeld die dus nog sliepen in het guesthouse waar wij waren vertrokken. Vandaag hebben we met de Zwitsers een snorkeltour geboekt. Eerst ontbeten met typisch Maleisisch brood Roti Canai, lekker! Een soort warm gebakken pannekoek met curry. Emily lekker boterhammen met jam. Daarna allemaal snorkels en flippers passen en in de boten gepropt, want het was druk! Yoer had op de valreep voor we vertrokken nog even een strandwinkeltje leeggekocht en kwam aan met een opblaasband, een opsblaasbal, nieuwe zwembandjes (er was er een lek) en een onderwatercamera. We hadden Emily haar UV-surfpakje aangetrokken, stond geinig. Ze heeft erg veel last van warmte-uitslag. Hopelijk wordt het wat minder. Ze vond het geweldig, scheuren met de boot over het water. Ze zat echt te genieten en dan riep ze' spetter, spatter, spater' van Alfred Judokus Kwak. Lachen! Yoer en ik hebben om beurten wat gesnorkeld en ons met Emily bezig gehouden. We hebben op 5 verschillende plaatsen gesnorkeld. Prachtig helder water, heel veel verschillende vissen en enorm grote koraal. Waanzinnig. Ook Nemo nog gespot en Yoer heeft zelfs de enorme schildpad die voorbij kwam zwemmmen (daar hebben we heel lang naar gezocht met de boot!) nog aan kunnen raken. Na de eerste 3 plaatsen zijn we teruggegaan om te lunchen. Emily was inmiddels in slaap gevallen op Yoers schoot. Dus die is met haar terug gegaan naar de hotelkamer. Ik kon daardoor 's middags nog mee snorkelen. Leuk. Alleen stond er vrij veel stroming bij de volgende plek, waar ik een beetje bang van werd. Koste mij erg veel moeite om telkens weer naar de boot te zwemmen. Bij de laatste plek, een romantisch klein strandje, hadden we ons net gesetteld, toen we weer moesten instappen omdat het weer zou gaan regenen. Jammer, maar helaas. Om 16.30 weer terug. Ik was kapot van een actieve dag in de zon en het water. Emily was net wakker en was niet te genieten. Met zijn allen naar het restaurant gegaan en wat gegeten. Daarna snel weer terug. We waren allemaal moe! Om 21.00 uur gaan slapen!

• 23 Juli 2009 - 04:36

Mirjam:

Hallo

Leuk weer een nieuw bericht!

En snorkelen is ook erg leuk om te doen!

Wel zielig van Emily met die warmte uitslag, misschien kun je er iets voor krijgen als het ook erg jeukt!

Veel plezier weer, waar gaat de volgende trip naar toe?

Oh, ja welk nummer kunnen we bellen voor het geval dat...????

XXX Maikel, Mirjam en een kunffel van Danique.

• 23 Juli 2009 - 11:20

Mam Trudi:

Hallo lieverds!
    het is maar goed dat jullie een reisverslag (geweldig trouwens!) maken, anders zouden jullie niet eens meer weten waar je bent geweest! ik zou best af en toe stiekum om het hoekje willen kijken hoe het daar is. En natuurlijk ook om Emily te knuffelen. Geniet, veel plezier en pas goed op elkaar. Liefs Mam Trudi

• 23 Juli 2009 - 15:04

Monique:

Hallo lieverds,

Wat geniet ik elke keer weer van de nieuwe verhalen! Supertof dat het zo goed gaat en met Emily ook. Lekker karaktertje zo he, vlak voor ze 2 jaar wordt, hi hi. Houdt nog wel effe aan! Hier ook zo één! Hoe klein ze zijn....ze zijn niet gek hoor en dat voor 1 jaar! Geniet ervan. Lijkt mij fantastisch om mee te gaan snorkelen! Veel plezier en tot de volgende story! Dikke kus van ons!

• 23 Juli 2009 - 20:23

Aadje:

he luitjes,

lekker aan het genieten van alles, ik geniet van jullie verhalen, erg leuk om jullie zo te volgen ik kan niet wachten op het volgende verslag, maar we gaan bijna zelf op vakantie en wij nemen geen lap top mee (afkicken dus)maar ik mis wel ons bakkie doen. groetjes en een dikke kus van norbert aan emily