Toch nog maar een keer verhuisd - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Emily - WaarBenJij.nu Toch nog maar een keer verhuisd - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Emily - WaarBenJij.nu

Toch nog maar een keer verhuisd

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Emily

21 Juli 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen bleek dat er nu geen water uit de kraan van de wasbak kwam. Ik ben het zo zat! Om 7.00 uur stopt de electriciteit, dus ook de ventilator. We zijn naar Nick en Beat gelopen en samen gaan ontbijten. Zij hadden geen last van al onze mankementen. Zij zaten in een gelijk huisje, alleen op het strand. Yoer is met Emily nog even gaan zwemmen en daarna ging ze slapen. Ik ben achter de computer gekropen. Lekker rustig de tijd.

Toen Emily weer wakker was is Yoer een kort rondje over het strand gaan lopen langs andere verblijven. Toen hij terugkwam had hij bij het meest luxe park Shangri-La een kamer in optie genomen. Ik twijfelde eerst nog, maar ben meegelopen om te kijken. Het was een superluxe locatie: ontbijtzaal, duur internet, veel verschillende huisjes en kamers. Toen we naar ons huisje/kamer liepen, schrok ik me dood. Het was zo'n enorm park, dat het zeker 10 minuten lopen was vanaf het strand. We zaten echt achterin. Daardoor twijfelde ik nog meer. Maar het was zo luxe, schoon, koud, compleet en werkend met wc papier en schone handdoeken, dat we na wat afdingen JA hebben gezegd. 300 RM voor 2 nachten. Ze hadden zelf een aantal kleine strandjes naast het verblijf die wat lastig bereikbaar waren, maar wel mooi. Voor a.s. nacht hadden we ons verblijf bij Aure Bay al betaald, we kregen helaas ons geld niet terug. Maar we wisten niet hoe snel we moesten inpakken. Beat en Nick bleven nog, maar die zaten prima. Yoer is vooruit gelopen met alle bagage. Wel een forse klim met alle spullen, maar het was voor een goed doel. In het park zagen we overal eekhoorntjes, heel veel hagedisjes, vlinders en hele grote mieren. Leuk hoor. In ons huisje lekker met Emily op bed gaan liggen. Heerlijk airco en een ventilator. Alleen was Emily te wakker. Dus maar aangekleed en het strand over gelopen en lekker vroeg gegeten.